خبرهای داغ:
مسول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: از زمان شیوع بحران کرونا تاکنون با کمک خیرین، سپاه نواحی و گروه‌های جهادی ۴۴۹ سری جهیزیه برای نوعروسان و نودامادان مناطق محروم استان تهیه و به آنها اهدا شده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ «کامران هزارخانی» روز جمعه در حاشیه مراسم اهدای ۴۰ سری جهیزیه جدید به زوج‌های جوان در ستاد فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: امروز در سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی و همزمان با آغاز رزمایش نهضت کمک مومنانه، ۴۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون تومان؛ شامل پنج قلم کالا (یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی) به نوعروسان و نودامادان مناطق محروم استان اهدا می‌شود.

او هدف از این امر را کمک به ترویج فرهنگ ازدواج جوانان اعلام کرد و از خیرین و نیکوکاران استان خواست به سفارشات دینی در این امر خیر و خداپسندانه برای ازدواج جوانان پیش قدم شوند.

هزارخانی همچنین گفت: از هموطنان و خیرین انتظار داریم در این شرایط سخت کرونا به کمک هم استانی و نیازمندان بشتابند و به نهضت رزمایش کمک مومنان مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را در کنترل کرونا بسیار موثر دانست و یادآور شد: گروه‌های بسیجی و مجموعه سپاه بعد از شیوع کرونا در کنار کادر درمان و مردم حضور داشتند و خدمات رضایت بخشی ارایه دادند.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع ۳۰۵ هزار بسته معیشتی، ۲۱ هزار و ۶۴۲ بسته کمک‌آموزشی، چهار هزار و ۴۱۲ بسته پوشاک و لباس و ۲۷۰ هزار و ۵۹۹ بسته بهداشتی بخشی از این خدمات است.

وی از تهیه و توزیع اقلام دارویی برای شش هزار و ۸۵۰ بیمار کرونایی خبر داد و گفت: ۵۳۳ هزار و ۲۱۰ نفر ساعت آموزش را هم برای مردم تدارک دیدیم در حالیکه مجموعه سپاه و بسیج در این مدت، ۴۱۱ زندانی جرائم غیرعمد را هم از زندان آزاد کردند تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نام گذاری شده‌ و به فرمان معظم له، این سازمان تلاش کرده در خدمت محرومان جامعه بوده و برای گسترش چتر عدالت یکی از بازوان اصلی خدمت‌رسان نظام و انقلاب باشد.

ارسال نظرات