فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه,شهرستان کوهبنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام حسین محمد حسنی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۳۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام حسین محمد حسنی را تسلیت گفتند.  که متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

انالله و انا الیه راجعون 

 

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مادر شهید والا مقام حسین محمد حسنی موجب تاسف و تالم خاطر همگان شد.

 

 

خانواده گرانقدر شهدا به ویژه پدران و مادران شهدای معظم، سنگ صبور ملتند و مادران مومنه  شهدا ، عزیزترین هستی خود را در دفاع از انقلاب حسینی و اسلام فدا کردند و به تأسی از  صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، فرزندانی شجاع و انقلابی و بصیر، تربیت و در دفاع از ارزش ها و انقلاب حسینی، تقدیم ایران اسلامی کردند.

 

مادران گرانقدر شهدا، سنگ‌های صبور ملت‌ انقلابی ایران‌اند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) سال‌های سال همچون شمع پر فروغ در این جامعه سوخته و نوری برای هدایت شدند. 

 

اینجانبان این ضایعه را به بیت مکرم شهید محمد حسنی و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گوید و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغ دیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت می دارد.

ارسال نظرات