علی فاتحی: روز قدس با بیش از هزار سال پشتوانه اعتقادی و نزدیک به صد سال جنبه سیاسی باید به هر صورت و وسیله ودر هر شرایطی گرامی داشته شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۶۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس بیان داشت: روز قدس با بیش از هزار سال پشتوانه اعتقادی و نزدیک به صد سال جنبه سیاسی باید به هر صورت و وسیله ودر هر شرایطی گرامی داشته شود.
سرهنگ فاتحی اظهار داشت: قدس از دلایل اتحاد منطقه غرب آسیاست و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب برای رسیدن به مطامع پلید و کثیف خود در پی اشغال این منطقه هستند که به یاری حق و با اتحاد و همدلی ملل مسلمان محقق نخواهد شد.
وی تصریح نمود: مسئله قدس از آن جهت مهمم است که امام راحل در زمان سلطنت رژیم منحوس پهلوی و زمانی که مردم ایران دچار فقر شدید فرهنگی و معیشتی بودند طی نامه‌ای به شاه وقت مسئله قدس را یادآور می‌شود و وی را به دوری از سیاست‌های خباثت آلود آمریکا و اسرائیل در خصوص قدس شریف تذکر می‌دهد.
فاتحی بیان داشت: پرچم دار جبهه مقاومت و قدس شریف که با حرکت شهید چمران آغاز شد، امروز شهید سلیمانی است و امروز این نهضت همچنان با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.
وی افزود: حرکت شهید سلیمانی بعنوان یک انسان الهی درهدایت جبهه مقاومت نشان داد عربستان سعودی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند هیچ جایگاهی در این منطقه را نداشته و توان مدیریت کوچکترین بخش را هم ندارند و به یاری حق شاهد نابودی آن‌ها خواهیم بود.
در پایان این مراسم تعدای پرنده بعنوان نماد آزادی قدس شریف پرواز داده شدند.
گفتنی است این مراسم بصورت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جوار قبور شهدای گمنام شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات