خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: هرکس لباس تقوا برتن کرده می تواند صاحب معرفت باشد چراکه تقوا و معرفت انسان را از خطا باز می دارد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع فرماندهان و اعضای شورای حوزه  کربلا  افزود: بشریت هرکجا از عقل استفاده کرده به اوج رسیده است هرکجا که ولایت را الگوی خود قرار داده به اوج رسیده و قله های موفقیت را کسب کرده است.

وی ادامه داد: هرکس اهل بصیرت شود ولایت را فصل الخطاب قرار می دهد با تمام وجود در اختیار اسلام و انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام برزگر عزت اسلام را بیش از هرزمان دیگر عنوان و بیان کرد: اگر اسلام در جهان عزت یافته در سایه مقاومت ها و ایستادگی رزمندگان و مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و بعضی از افراد پیاده نظام خود در داخل کشور تلاش می کند تا انقلاب و دست آورد های آن را زیر سئوال برند و مردم را از حضور در پای صندوق های اخذ رای سست کنند افزود: ولایت دیده بان این نظام مقدس جمهوری اسلامی است همیشه کشور را از مشکلات و توطئه های دشمن نجات می دهد.

وی در پاسخ به دهن کجی بعض از مسئولین به رزمندگان و شهدا گفت: اگر شهیدان مثل سلیمانی ها نبودند رجال سیاسی امروز در هتل های وین نمی توانستند راحت بشینند و قهقهه کنند وی تاکید کرد: اگر امروز دولت مردان و سیاسیون در مقابل ابرقدرت های جهان مذاکره می کنند به برکت و قدرت رزمندگان و شهدا و موشک های دوربرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، امید مظلومان جهان را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امید مظلومان جهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امید نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما بسیجیان است و شما باید سفیر ولایت و شهدا و مردم باشید و تلاش کنید تا مردم در پای صندوق های رای حاضر باشند.

وی اضافه کرد: وظیفه من و شما دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب دولت جوان و انقلابی است چراکه هزاران شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده ایم تا رئیس جمهور و رئیس دولت ما یک نفر انقلابی و حزب الهی باشد تا مشکلات جامعه ما را حل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها