تبریز- جانشین فرمانده سپاه جلفا مهمترین سند در راستای اهداف نظام را بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در جلسه شورای جهاد فرهنگی سپاه جلفا بالاترین سند در راستای پیشبرد اهداف والای نظام را بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: اگر بخواهیم امروز اهداف والای این نظام الهی را پیش ببریم و برای حل معضلات و مشکلات ملت کمک کنیم، بالاترین سند ما بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که سندی بالاتر از آن نداریم و سندی کامل و جامع است.

وی افزود: تا زمانی که ملت انقلابی حول محور ولایت فقیه حرکت کنند دشمن نمی تواند کوچکترین ضربه ای به نظام وارد کند و این است علت ناکامی دشمنان در طرح ها و حیله های های گوناگونی که تاکنون بکار گرفته است.

صادقی با اشاره به اینکه ملت ایران پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اند، یادآور شد: ما با پیروی از شهدا در راه ولایت فقیه گام برداشته و از آرمان های خود دست نخواهیم کشید.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایثارگری و شهادت طلبی به یک فرهنگ و مکتب در کشور تبدیل شده که نسل به نسل در حال چرخش است و خوشبختانه امروز این روحیه و رفتار به وضوح در نسل جوان جامعه مشاهده می شود و این به برکت انقلاب اسلامی است.

صادفی در ادامه سخنان به شخصیت شهید سردار فاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود که به دفاع از مظلومان در برابر مسکتبران ایستاد به همین دلیل همیشه در قلب مردم باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهید سلیمانی الگویی بی نظیر برای همه مسئولان است تاکید کرد: در سیل خوزستان شهید سلیمانی، خود وارد میدان شد و هر آنچه که در توان داشت برای کمک به سیل زدگان استفاده کرد تا بتواند از رنج و سختی های مردم سیل زده بکاهد و امروز باید همه مسئولان از این ویژگی مهم سردار دلها الگو بگیرند و با تاسی از شهید سلیمانی به مردم خدمت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها