امام جمعه شهرستان طارم در گفت وگو با « بسیج»:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده ی اقتدار ملی است

زنجان- امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات امری ضروری است، تأکید کرد: انتخاب آگاهانه برای حل مشکلات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آینده ضروری است.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۰۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال جاری، اظهار کرد : حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فتنه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی می کند.

حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده ی اقتدار ملی است

 

وی با اشاره به آیه 7 سوره مبارکه انبیاء  « و ما ارسلنا قبلک الا رجالا نوحی الیهم فاسألو اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون _ و ما پیش از تو کسی را به رسالت نفرستادیم جز مردانی (پاک) را که به آن ها (هم مانند تو) وحی می‌فرستادیم شما اگر نمی‌دانید بروید و از اهل ذکر ( دانشمندان است) سؤال کنید»،  تأکید کرد : با توجه به توصیه قرآن کریم می توان در زمینه ی انتخاب فرد اصلح وشایسته، از اشخاص آگاه، مطلع و متخصص کمک گرفت.

 

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه ملت شریف ایران با انتخاب آگاهانه ی فرد اصلح می توانند فتنه و نقشه های دشمنان را خنثی کنند، تصریح کرد : به فرموده شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی ،جمهوری اسلامی همانند یک حرم است و اگر این حرم ماند، دیگر حرم ها نیز می‌مانند و اگر دشمن این حرم را ازبین ببرد، حرمی باقي نمی ماند.

 

حجت الاسلام منصوری در ادامه با بیان اینکه مشکلات اصلی کشور معیشت مردم، گرانی ها و همچنین اشتغال و مسکن جوانان می باشد، افزود: می‌توان با انتخاب فرد اصلح و شایسته این موارد را حل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد نا کارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی در واقع این مشکلات ارتباطی با نظام ندارد، اذعان کرد: انتخاب نادرست و غلط  در برخی موارد باعث بوجود آمدن برخی از مشکلات شده ولی نظام همواره به همه ی جناح ها و علایق سیاسی اعتماد کرده و به خواست و رأی ملت تمکین نموده است.

 

امام جمعه شهرستان طارم با یاد آوری اینکه ملت شریف ایران همواره پشتیبان وحامی انقلاب، رهبری و حافظ خون پاک شهدا بوده‌اند، عنوان کرد: مردم با مشارکت و حضور گسترده خود در انتخابات این وحدت و یکپارچگی را که نماد اتحاد و همبستگی و پرهیز از دوقطبی گرایی می باشد، با اقتدار، سربلندی و عزت به جهانیان نشان خواهند داد.

 

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه تحرکات اخیر دشمنان نظام و انقلاب نیاز به بصیرت مردم دارد، تصریح کرد :همین مردم بودند که در فتنه‌ های سال های گذشته جواب این دشمنان را با بصیرت خود دادند و با عنایت خداوند متعال در این انتخابات نیز با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای جواب دندان شکنی به دشمنان داخلی و خارجی می دهند.

 

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه هر رأی مردم نماد اقتدار و صلابت این نظام است، گفت:بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)مبنی بر حساسیت موضوع و حضور حداکثری مردم ، شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و واجب عینی است و هرکس که ایران و جمهوری اسلامی و عزت این نظام را دوست دارد، در انتخابات شرکت می کند.

 

 

 

ارسال نظرات