معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: خدمتگزاری گروه های جهادی در نجات مردم از ویروس کرونا، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی این مرزوبوم رقم زد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۱۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک ۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: هر چند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد.

متن پیام سردار نقدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم الذین

جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله المحسنین

۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را به همه جهادگران عرصه خدمت و آبادانی میهن اسلامی تبریک عرض می کنم.

هر چند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد و تصویری زیبا از دلدادگی و پروردگار را پیش روی همگان مجسم ساخت.

به همه شما افتخار می کنیم و از خدای متعال می خواهیم با رفع این بلیه عالمگیر بار دیگر تمامی عرصه های خدمت را بر روی ما بگشاید و راه تقرب بیشتر به خود، با خدمتگزاری خالصانه به خلایق را برای ما هموار سازد و از او می خواهیم پرچمدار بزرگ این جهاد، رهبر بزرگوارمان را تا ظهور امام عصر علیه السلام موید و موفق و منصور بدارد.

همیشه سربلند باشید، همواره جهادی بمانید و عاقبت به خیر شوید.


سرباز کوچک ولایت و خادم جهادگران

سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارسال نظرات