نماینده مردم میناب در گفتگو با خبرگزاری بسیج :
حسین رئیسی گفت : مشارکت مردم در انتخابات محاسبات دشمن را پوچ می کند
کد خبر: ۹۳۴۰۴۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

نماینده مردم میناب ،جاسک ،بشاگرد ،رودان و سیریک درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان اظهارداشت: انتخابات مهمترین مولفه اقتدارکشوردرعرصه بین المللی است که دشمن از این اقتدار و عزت به شدت هراسان است .


وی تصریح نمود : عزت ملی در گرو انتخابات رقم می خورد و باعث پیشرفت ،شکوفایی و پویایی نظام می شود و امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان می درخشد به برکت و پشتوانه عظیم انتخابات است.


رئیسی با اشاره به اهمییت بالای مشارکت مردم در انتخابات سال های اخیر افزود : انتخابات رمز وحدت و وفاق ملی است و آن چیزی که همیشه مردم را به میدان می اورد عشق به نظام ،انقلاب امام (ره) ،رهبری و شهدای عزیز می باشد.


این نماینده مجلس بیان نمود :انتخابات به عنوان یک اصل مهم در سرنوشت ملت به شمار می آیدو تبلیغات دشمن دیگر قادر به ضربه زدن به این اصل نمی باشد و درگذشته نیز ثابت شده که برنامه های شوم دشمنان درانتخابات عقیم است.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای سلامی ادامه داد : انتخابات نقشه راه کشور وراه رسیدن به قله های پیشرفت وترقی است.
وی انتخابات را صحنه وحدت ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران این بار نیز با حضور گسترده و آگاهانه بار دیگر دشمن را از رسیدن به اهداف و نقشه‌های شومش ناامید کنند.


حسین رئیسی گفت: استکبارستیزی، فساد ستیزی، عدالت‌گستر و صداقت داشتن باید از مهم‌ترین ملاک‌های مردم برای انتخاب یک رئیس جمهور باشد .


این نماینده مجلس تاکید کرد: باید شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح فرمودند موردتوجه قرارگیرد و شخصی انتخاب شود که با این شاخصه ها مطابقت دارد.

 

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که دشمنان ما در محاسبات خود نسبت به نظام و مردم همیشه دچار خطا شده‌اند و مشارکت بالای مردم در انتخابات‌ قبلی گواه این موضوع است.


نماینده مردم میناب ،جاسک ،بشاگرد،رودان و سیریک در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال ناکامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را به همراه دارد و باعث خلق حماسه‌ای ماندگار برای نظام اسلامی خواهد شد.

 

ارسال نظرات