خبرهای داغ:
حجت الاسلام مجیدی گفت: در یازدهمین مرحله از طرح مواسات و همدلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، به صورت متمرکز، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان بین جامعه هدف در کل استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۶۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه که توسط این اداره کل و با حضور مسوولان ارشد استانی در صحن امامزاده حسین(ع) برگزار شد با اشاره به برگزاری این رزمایش بیان کرد: در ادامه طرح های مواساتی و همدلی که از ابتدای همه گیری کرونا شما گرفت، مجموعه اوقاف به پیوست ۹ طرحی که در سال ۹۹ به صورت متمرکز و غیرمتمرکز اجرا کرد، دو طرح دیگر را نیز از ابتدای سالجاری اجرا کرده است.

وی گفت: این طرح ها شامل طرح تبریکات مهدوی در ایام نوروز و همزمان با ایام شعبانیه ۲۵۰۰ کارت خرید ۳۰۰ هزار تومانی بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شده اند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: دومین طرح رزمایش مواسات و همدلی در سال‌جاری شامل طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان می باشد که از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز توسط موقوفات غیرمتصرفی و بقاع متبرکه ۷۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شده است.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: امروز در یازدهمین مرحله از طرح مواسات و همدلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، به صورت متمرکز، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان بین جامعه هدف در کل استان توزیع می شود و کمک های مومنانه از سوی این اداره کل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در بحث بسته های معیشتی از آغاز طرح مواسات و کمک مومنانه که از سال ۹۹ آغاز شد تا امروز در یازدهمین مرحله از این رزمایش، بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از محل موقوفات هزینه شده است که این میزان اعتبار جدا از سایر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها