فرمانده سپاه ناحیه چرداول :

معلمان گنجینه ای گرانبهایی برای نظام به شمار می روند

به منظور ارج نهادن به مقام معلم، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چرداول با مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان چرداول در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۷۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، به منظور ارج نهادن به مقام معلم، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان چرداول با رعایت مسائل بهداشتی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان با توجه به اینکه بخش عمده ای از جامعه هدف بسیج، دانش آموزان و فرهنگیان هستند، اظهار داشت: ما به عنوان یک سرمایه به این قشر زحمتکش و گنجینه گرانبها نگاه می کنیم و نظام به این عزیزان نیاز دارد.

وی افزود : معلمان در دوران دفاع مقدس تکلیفشان را به خوبی ادا کردند و ما الان در دوران اوج قدرت هستیم و در تمامی عرصه ها پیشرفت کرده ایم ، به موازات این پیشرفت ها دشمنانی داریم و هدفشان ضربه وارد کردن است  هر جا ما انقلابی عمل کرده ایم، موفق بوده ایم ما هر چه متعهد تر باشیم، مستحکم تر خواهیم بود.

سرهنگ هدایت سلیمانیان در پایان سخنانش با توجه به موضوع خطرناک نفوذ، اظهار داشت که سالیانه هزاران میلیارد توسط دشمنان هزینه می شود انتظار این است که هم افزایی ها هم فکری ها بیشتر شود و به شبهات پاسخ داده شود  معلمان در کانون توجه هستید و قشر عظیمی از دانش آموزان و معلمان در اختیار شماست ،در نتیجه به همکاری وهم افزایی سپاه وبسیج و آموزش وپرورش نیاز دوچندان وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول حجت الاسلام رامین ندری ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تسلیت ایام شهادت امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام و استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت : رشد و شکوفایی جامعه به تلاش های خالصانه شما معلمین زحمتکش معطوف بوده و در شرایط کنونی به حول و قوه الهی جو مناسبی بر اداره آموزش وپرورش شهرستان چرداول حاکم است و هرچند مشکلات ونارسایی هایی وجود دارد، اما یک صفا و صمیمیت بین سپاه وبسیج و آموزش وپرورش حاکم است.

در ادامه این دیدار دکتر زمانی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت که کار معلمی واقعا کار سختی است و امیدواریم که بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند شما معلمین افسران سپاه پیشرفت کشور هستید و سرمایه گذاری در آموزش وپرورش یک سرمایه گذاری بلند مدت و پر بازده است، قدم برداریم و پرورش نسل جوان نیاز به همکاری همه دستگاهها داشته و بایستی به جنبه های دینی، علمی،و اخلاقی دانش آموزان کمک کرد تا نسلی تاثیرگذار برای اداره کشور در آینده داشته باشیم .

ارسال نظرات