آقازاده گفت: بسیج سازندگی یکی از ارکان موفقیت های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار است که در طی این سالها منشأ خدمات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور بوده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت: بسیج تبلور ارزش های انقلاب و یک نعمت بزرگ در انقلاب اسلامی است که در طول سال ها علاوه بر اینکه تهدیدات را رفع کرده منشأ خدمات زیادی بوده است و امروز همه باید تلاش کنیم تفکر و روحیه بسیجی در سایر عرصه های مدیریتی کشور طنین انداز شود.

وی افزود: بسیج سازندگی یکی از ارکان موفقیت های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار است که در طی این سالها منشأ خدمات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور بوده و خوشبختانه بسیج سازندگی یک عملکرد درخشان و قابل قبول دارد.

استاندار مرکزی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی تا به امروز شاهد یک جهش در خدمت رسانی به مردم و خصوصا جهش در محرومیت زدایی هستیم که بسیجیان جهادگر با عشق و اعتقاد قلبی در صحنه های خدمت رسانی حضور پیدا کرده اند و اقدامات اثرگذار انجام داده اند.

وی گفت: در طول ۴۲ سال گذشته هر مأموریتی که به بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی واگذار شده آن را با موفقیت انجام داده اند و خوشبختانه بسیج سازندگی همچون تفکر و روحیه بسیجی مملو از درخشندگی ها و افتخارات زیاد است که بسیجیان با حضور در صحنه های خدمت رسانی حماسه های ماندگاری از خدمت رسانی خلق کرده اند.

آقازاده ادامه داد: حضور فعال در روستاهای دور افتاده و رفع محرومیت آنها که از امکانات اولیه کاملا بی بهره بودند از مهمترین شاخصه بسیج سازندگی در استان مرکزی است که خدمات بسیار گسترده ای به مردم ارائه شده است.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار دستگاه های مسئول دیگر همچون کمیته امداد حضرت امام (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب، جهاد کشاورزی و دهیاری ها موجب شده سازندگی و محرومیت زدایی در روستاها شتاب تندی داشته باشد و این قابل تقدیر است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی در هرکجا که خلأ وجود داشته و دستگاه های اجرایی به هر دلیلی نتوانسته اند در آنجا حضور پیدا کنند با قوت و اقتدار حضور پیدا کرده،گفت: با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بسیار خوبی که در اختیار دارد تلاش های خوبی در آن مناطق انجام می دهند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی استان مرکزی در طی سال های گذشته با حضور در مناطق زلزله زده و سیل زده اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داد و در کنار همه مأموریت هایی که داشته حضور پیدا کرده،گفت: بسیج سازندگی در همه حوادثی که متأسفانه در طی سال های گذشته شاهد آن بودیم همواره پیشگام و پیشتاز بوده و موفق عمل کرده است.

آقازاده افزود: همچنین عملکرد بسیج سازندگی در ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی در روستاها موفق بوده و در طی بیماری کرونا بسیج سازندگی با اقدامات مختلفی که انجام داده بسیاری از تهدیدات را رفع کرده و این مجاهدت ها بخشی از کارنامه درخشان بسیج سازندگی است.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان و جهادگران ایران اسلامی و خصوصا بسیجیان خدوم استان مرکزی تبریک می گویم و از زحمات و خدمات شبانه روزی این عزیزان قدردانی نموده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه این عزیزان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات