با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه قمربنی هاشم(ع)

همزمان با آخرین روزهای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از مربیان برتر در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۰۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، آئین تجلیل از مربیان برتر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم به روزهای پایانی ماه پرفضلیت رمضان اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های با این عظمت و محتوای فراهم شده برای بندگان، اظهار کرد: خیلی مهم است که از اول ماه رمضان به ما گفته اند مراقب باشید این باب رحمت که باز شد، دیگر بسته نشود.

وی افزود: اینکه شیطان در ماه رمضان غل و زنجیر است، درهای جهنم بسته است و درهای بهشت باز، باید کاری کنیم که همیشگی باشد.

استاد حلقات صالحین بسیج استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: انسان می خواهد آزاد باشد، همینطوری راه برود، هرجوری دلش خواست عمل کند و هر رفتاری، هر گفتاری داشته باشد، که  این ها خطر است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: یکی از دستاوردهای ماه رمضان خودیابی است. خودشناسی، درک درست از خود و وظایف خویش، جایگاه و موقعیت خود و تکالیف سنگینی که نسبت به خود داریم.

وی افزود: در سوره مبارک حشر خداوند در آیه شریفه 59 توجه می دارد که تقوا پیشه کنید. متقی باشید. مراقبت کنیدو ببینید چه اندوخته کرده اید؟ تقوا هم باید متقابل باشد، یعنی تقوایی که از من و شما می خواهند یک رنگ دیگری است. به خاطر همین حاج قاسم همه اخلاقش، همه  رفتارش، و به تعبیر خودش شهید زندگی کرد و من و شما هم باید شهید زندگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، یادآوری کرد: این انتظار از من و شماست که حتما یک تقوای دیگری داشته باشیم و تقوای ویژه مال من و شماست.

توصیه به خداترسی، صداقت، تضرع به درگاه الهی، بصیرت و مهر و محبت و انس با معنویت از دیگر بخش های سخنان استاد حلقات صالحین بسیج در این مراسم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با گرامیداشت روز جهانی قدس و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: هرچند ویروس منحوس کرونا اجازه نداد مثل سنوات گذشته مراسم بزرگداشت روز قدس برگزار شود، اما برنامه های خیلی خوبی در سراسر کشور و دنیای اسلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: کمک مؤمنانه و مواسات و اهتزاز پرچم فلسطین در شهرکرد، برنامه های خوبی بود که در مرکز استان همزمان با روز جهانی قدس و هفته عقیدتی سیاسی برگزار گردید.

وی، در ادامه با تشکر از مسئولین عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان, استادیاران حلقه های صالحین و رابطین نمایندگی ولی فقیه در سپاه و روحانیون تعلیم و تربیت در استان، با تأکید بر برگزاری جلسات اخلاق به صورت مجازی، اظهار کرد: محتوا سازی وظیفه استادیاران حلقات صالحین می باشد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در این برنامه با تأکید بر ضرورت مطالبه گری استادیاران و سرمربیان حلقات صالحین بسیج، به بحث انتخابات خردادماه 1400 اشاره کرد و گفت: ترغیب آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات تأثیر بسیار زیادی در معادلات داخلی و خارجی دارد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، انتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان و مؤمن و انقلابی و جهادی را راهگشای مشکلات کشور دانست و با تأکید بر ضرورت رعایت بایدها و نبایدهای انتخاباتی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا مردم را ناامید کنند و وظیفه ما دعوت مردم و امید آفرینی می باشد.

در این مراسم از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار