به ‌‎مناسبت گرامیداشت یادوخاطره شهیدمطهری(ره) و هفته بسیج فرهنگیان از خانواده شهید عبدالله نجیب ایسینی دربندرخمیر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۱۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان باحضور مدیرآموزش وپرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید حسین فهمیده بندرخمیر، مسئول بازرسی سپاه پاسداران و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان، طی مراسمی نمادین با حضور در منزل فرهنگی بازنشسته زهرا نجیب ایسینی خواهر شهیدوالامقام عبدالله نجیب ایسینی از مقام شامخ شهدا تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر در این دیدار گفت: شهدا بزرگ‌ترین سرمایه وجودی خویش، جان شیرین خود را در راه آب، خاک، عزت و افتخار ایران اسلامی تقدیم کرده که به دلیل این ایثار و از خود گذشتگی وظیفه خود دانستیم که در هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم به محضر ارزشمند خانواده شهدا شرفیاب شده و ادای احترام کنیم.

یگانه با اشاره به اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، گفت: شهدا در مقام شفاعت هستند.

وی تصریح کرد: عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است و از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است، احترام و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران است.

مدیرآموزش وپرورش ادامه داد: خانواده شهدا نیز بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام بخش خواهند بود، همانطور که معلمان برای جامعه الگو هستند شهدا نیز که خود معلمان بزرگی بوده‌اند، برای آحاد جامعه الگو هستند.

ارسال نظرات