خبرهای داغ:
بذرافشان گفت: ۳۶۷۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال گذشته از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۵۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

بهره مندی بیش از ۳۶۰۰ نفر مددجو از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از بهره مندی ۳۶۷۵۴ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده در سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها به منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی، مذهبی مددجویان برگزار می شود، افزود: به دلیل شرایط موجود جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، تمامی آموزش ها به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی صورت گرفته است.
بذرافشان یادآور شد: این آموزش ها در سرفصل های مختلفی همچون اخلاق اسلامی ، احکام ، قرآن ، آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی ، آمادگی برای ازدواج و ... و با بهره گیری از اساتید مختلف در زمینه های مورد نیاز به مددجویان ارائه شده است.
 
مدیرکل امداد فارس با اعلام اینکه ۳۶ هزار و ۷۵۴ مدد جو از آموزش های مذکور بهره مند شدند ، گفت:از این تعداد ۳۱۲۴ نفر کودک و دانش آموز، ۳۰۲ نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی ، ۹۴۱۳ نفر از زوج های جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، ۷۸۸۱ نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل،  ۱۳۹۷۹ نفر زنان سرپرست خانواده، ۳۱۰ نفر مستعدین خودکفایی و ۱۷۴۵ نفر از سالمندان بودند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها