خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در پیام فرمانده انتظامی فارس به مناسبت روز هلال احمر تاکید شده است:
فرمانده انتظامی فارس به مناسبت روز هلال احمر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۶۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه فرا رسیدن ۱۹ اردیبهشت‌ماه، روز هلال احمر، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس پیامی خطاب به امدادگران و ایثارگران این عرصه صادر كرد.

در این پیام آمده است:

«۱۹ اردیبهشت‌ماه، یادآور ایثار و فداکاری انسان‌هایی است که پیام‌آور انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه هستند. زنان و مردانی که با همت خویش، عشق و مهرورزی را در پهنه گیتی ترویج می‌دهند و همچون فریضه‌ای انسانی و الهی، خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر در حوادث گوناگون را چراغ راه زندگی خویش قرار داده‌اند و خالصانه بهترین و شیرین‌ترین لحظات عمر خویش را وقف زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت در جهان کرده‌اند.

امنیت و سلامت دو موهبت الهی هستند و تأمین آن‌ها مرهون زحمات جهادگرانی است که در لباس خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند. امروز در این برهه از زمان که جهان با ویروس منحوس کرونا درگیر شده است، پلیس و هلال احمر هر دو در یک سنگر مشترک برای خدمت‌رسانی صادقانه به هم میهنانمان به جهاد برخاسته‌اند که یادآور دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است.

اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از سال‌ها و دهه‌ها خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و فداکاری و مجاهدت‌های بی وقفه طلایه‌داران مهرورزی و نوع‌دوستی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و تمامی کارکنان، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فارس در برهه‌های گوناگون به خصوص در عرصه مقابله با کرونا، فرارسیدن روز جهانی هلال احمر را به این عزیزان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همراه با صحت و سلامتی همه خادمان ملت را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم».

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها