خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید ورزنده گفت: اهمیت دفاع از مظلوم و مبارزه با ستمگران و ظالمان، همواره مورد تاکید بوده و امروز نیز با گسترش جنایات دشمنان اسلام در کشور‌های مختلفی بیش از پیش نمایان است.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

مسلم مظلومان فرمانده حوزه شهید ورزنده ناحیه شهرستان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم با تاکید بر جایگاه روز قدس نزد مردم ایران و آزادگان جهان گفت: اگر در کشور‌های مختلف ظلم، ناجوانمردی، کودک‌کشی، جنگ یمن و عملیات تروریستی در افغانستان و پاکستان انجام می‌شود، ریشه تمام این مشکلات و حوادث در غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب می‌باشد.

وی افزود: فعال شدن فضای مجازی به مناسبت روز جهانی قدس برای دفاع از مظلوم و رساندن ندای حق به گوش عالمیان است که به نوع خودش یک امر به معروف و نهی از منکر بزرگ می‌باشد و تاثیر آن از فضای حقیقی بیشتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:امسال باتوجه به شیوع کرونا و رعایت مسائل بهداشتی برگزاری برنامه‌های روز قدس به پایین‌ترین میزان ازلحاظ حضور افراد رسید، ولی مسئولین اسرائیل از این بابت زیاد خوشحال نباشند، زیرا کرونا رفتنی است و راهمپیمایی‌های روز قدس طبق روال گذشته برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه شهید ورزنده در تشریح برنامه‌های روز قدس گفت: آتش زدن نماد‌ها و پرچم‌های آمریکا و اسرائیل جنایت کار به صورت محله محور، فضا سازی مساجد پایگاه‌ها و کوچه‌ها با نماد‌ها و تصاویر شهدای مقاومت، راه اندازی پویش تغییر تصویر پرو فایل شبکه‌های مجازی و هشتگ‌ها به منظور اعلام انزجار از سفاکی استکبار جهانی و. بخش کوچکی از برنامه‌های این حوزه در بزرگداشت این روز بود.

انتهای پیام /صادقیان پور
ارسال نظرات