امام جمعه شهر قدس، خواستار راه اندازی "قرارگاه ملی اشتغال"شد

امام جمعه شهرستان قدس گفت: تنها راه تحقق شعار سال، حمایت از تولید کنندگان و ایجاد مراکز اشتغال زایی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۹۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

امام جمعه قدس، خواستار راه اندازی

به گزارش خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس، امروز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

برسی راهکارهای شکل گیری شعار سال1400 که به( تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، موضوع اصلی این نشست بود.

در ادامه حجت الاسلام جوکار، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه را، عمل به بیانات رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: قریب به ده است که ایشان شعارهای ابتدایی هر سال را با رویکرد اقتصادی مشخص کرده اند، که هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف در تحقق شعارهای رهبری حائز اهمیت است.

وی در پیشنهادی به مسئولان شهرستان، خواستار راه اندازی قرارگاه ملی اشتغال و تولید شد و تاکید کرد: از مواردهایی که در پیشبرد این طرح کمک شایانی میکنند، توجه کردن به آموزش و مهارتهای کارگران، حمایت از آنها و شناسایی کار آفرینان نمونه است، که یقیناً با انجام‌ چنین طرحهایی گام های مثبتی برداشته خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر قدس، سپس به اجرای طرح پدافند غیرعامل خانواده با شعار "هر خانواده یک شغل"، با محوریت مساجد و بصورت آموزش محور تاکید کرد و اظهار داشت: لازمه اینکار تنظیم تفاهم‌نامه همکاری بین امور مساجد، بسیج ، کمیته امداد و مرکز آموزش فنی حرفه ای است.

او اضافه کرد: این کار باعث اشتغال زایی جوانان و رفع مشکلات بیکاری در میان خانوادههای بی سرپرست و بد سرپرست خواهد شد، که خود موجب مصنویت جامعه می شود.

حجت الاسلام جوکار، همچنین به تشکیل کارگروه نخبگان، ایجاد مراکز نیکوکاری اشتغال و مجمع خیرین اشتغال، در راستای تحقق شعار1400 اشاره کرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار