خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: بسیج در بحث مبارزه با ویروس کرونا نقش بسیار مهمی ایفا کرد و به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند و با کمک عوامل دیگر توانستند تا حد زیادی جلوی انتشار و ابتلای بیشتر را بگیرند.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۰۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از روند کمک های مومنانه در قرارگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: از زحمات بسیج و سپاه در تمام ابعاد حکومتی، ملی و کشور تشکر میکنم. دوستان بسیجی خواه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و خواه در دفاع از تمامیت و اقتدارنظام جمهوری اسلامیو و نیز در ابعاد اقتصادی، عمرانی فرهنگی همیشه حضور موثر و فعال داشته‌اند.

وی افزود: بسیج در بحث مبارزه با ویروس منحوسکرونانقش بسیار مهمی در قالب طرح شهید سرافراز ما ایفا کرد و به کمککادربهداشت و درمان آمدند و با کمک عوامل دیگر توانستند زنجیره کرونا را قطع کرده و تا حد زیادی جلوی انتشار و ابتلای بیشتر را بگیرند.

استاندار خوزستان گفت: در این طرح با قرنطینه کردن و با انجام تست از اطرافیان بیماران کرونایی و مراقبت از افراد دارای بیماری زمینه‌ای کار بزرگی کردند.

وی ادامه داد: در کنار این کار بزرگ نقش مهمی در توجه به معیشت مبتلایان و نیازمندان داشتند که در قالب کمک‌های مومنانه توانستند بخش وسیعی از کمک‌ها را دریافت کنند چون مردم به بسیج و مسوولان اعتماد دارند و توانستند محموله‌ها و بسته‌های مختلف غذایی و بهداشتی و دارویی را آماده کنند‌.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: امروز هم شاهدیم اقلامخوبیبا کمک آموزش و پرورش تهیه شده و برای کمک به نیازمندان توزیع میشود گرچه در ماه رمضان هم این کار انجام شد و ادامه دارد.

وی بیان کرد: از کمکهای مومنانه خوبی که سپاه و بسیج انجام دادند تشکر می‌کنم و از همراهی که در مدیریت کرونا دارند تقدیر و تشکر می‌نمایم. مجموعه این اقدامات باعث شد که ما از دوران سخت گذر کنیم چون ویروس انگلیسی از خوزستان شروع شد و دردسر زیادی ایجاد کرد و ما به اوج رسیده بودیم و هم اکنون خوشبختانه به دنبال تلاش همگان از جمله بسیج در حال طی شدن سیر نزولی بیماری هستیم و امیدواریم این ویروس را بیش از پیش کنترل نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها