خبرهای داغ:

تداوم سیر نزولی آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلا ۱۳۷ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۱۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در تشریح آخرین وضعیت بیماریکرونادر جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۳۵ نمونه گرفته شده ۱۳۷ مورد جدید مثبت به ثبت رسیده است و از این تعداد ۵۸ نفر مربوط به آبادان، ۶۰ نفر از خرمشهر و در شادگان ۱۹ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از این ۱۳۷ مورد مثبت جدید ۱۱۴ نفربه صورتسرپایی هستند، گفت: در آبادان ۴۳ نفر، خرمشهر۵۳ نفرو شادگان ۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده است که با دریافت نسخ و توصیه پزشکی راهی منازل خود شدند تا در قرنطینه قرار گیرند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۲۶ نفر بستری و ۲۸ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۰۰ نفر است، عنوان کرد: متأسفانه از دیروز تا امروز سه مورد فوت مربوط به آبادان به ثبت رسیده است.

سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۱۷۳ هزار و ۶۷۲ مورد بوده که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۹۴ نفر بستری و هشت هزار و ۵۶۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار