فرمانده سپاه امام صادق (ع) به مناسبت هفته معلم با حضور در مدارس پیش دبستانی و دبستان‌های پسرانه و دخترانه غیر دولتی رویش انقلاب بوشهر ضمن تقدیر از معلمان این مدارس در دیداری صمیمانه با آن‌ها گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۰۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این دیدار با تبریک هفته معلّم گفت: کار در مدارس پیش دبستانی و دبستان اهمیت زیادی دارد زیرا تربیت فرزندان این سرزمین که آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند از این مکان‌ها شروع می‌شود.
حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) در مدارس رویش انقلاب بوشهر
وی افزود: اگر ما فرزندان امروز را به خوبی با تربیت اسلامی پرورش دهیم توانسته‌ایم مدیران طراز انقلاب اسلامی را برای مدیریت آینده نظام اسلامی پرورش دهیم که این مدیران، سفیرانی برای انقلاب اسلامی هستند.
حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) در مدارس رویش انقلاب بوشهر
فرمانده سپاه استان بوشهر تأکید کرد: معلّم لازم است از توانایی علمی خوبی برخوردار باشد و در کنار آن با مسائل انقلاب اسلامی نیز آشنا باشد تا بتواند آن‌ها را به راحتی به دانش آموزان خود منتقل کند.
مدیران مدارس رویش انقلاب بوشهر نیز در این دیدار‌ها گزارشی از فعالیّت‌های آموزشی و پرورشی این مدارس در روز‌های تعطیلی ویژه کرونا ارائه کردند.
حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) در مدارس رویش انقلاب بوشهر
در پایان این دیدار، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیران و معلمان این مدارس قدردانی کرد.
همچنین مدیر دبستان پسرانه رویش انقلاب بوشهر نیز با اهدای هدایایی از زحمات نصرالله غزنوی مدیر مؤسسه راهیان کوثر و سرهنگ غلامرضا شهابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به خاطر پشتیبانی و همکاری با این مدرسه قدردانی کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها