فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :بسیج سازندگی پلاک افتخار خدمت به قشر محروم جامعه را دارد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۵۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرداراباذر سالاری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب  اظهارداشت :مهمترین هدف این سازمان محرومیت‌زدایی با استفاده از به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و توان و همچنین اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی تصریح نمود :مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه‌های مختلف رمز پیروزی بسیج است.


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان  با بیان اینکه اساس انقلاب خدمت به محرومان است، گفت: باید با بکار گیری سیره شهیدانی مانند سردار شهید سلیمانی به مردم جامعه به خصوص در مناطق محروم امید دهیم.


سردارسالاری  بیان کرد:خدمت به محرومین جامعه و محرومیت زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه استان هرمزگان  خاطرنشان نمود:رفع فقر و زدودن غبار محرومیت از مناطق دور افتاده مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری است‌ و در این راستا بسیج سازندگی پیش قدم بوده است.


سالاری تاکید کرد:سپاه در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بوده است و این سپاه مردمی زیر نظر امام راحل شکل گرفت و در کنار تمام مسئولیت‌هایی که به آن واگذار شده به ارائه خدمات به مردم می‌پردازد.


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ادامه داد: خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم.


وی درپایان گفت: خدمت به محرومین جامعه و محرومیت زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج سازندگی است.

ارسال نظرات