تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه روحیه تعاون باید در جامعه نهادینه شود، اظهارداشت: تاکید اسلام و آموزه های دینی به روحیه تعاون بین امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۷۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین آغاز توزیع تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی در استان، افزود: اگر روحیه تعاون در کشور جاری و ساری شود بسیاری از برنامه ها نتیجه بخش می شود در غیر این صورت نتیجه ای حاصل نمی شود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: روحیه تعاون مردم ایران و آذربایجان شرقی بالا و مثال زدنی است و اگر روحیه تعاون در مردم نبود امروز با این وضعیت کرونایی گرفتار می شدیم، چرا که دولت به تنهایی توان کمک رسانی به نیازمندان را نداشت.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: مردم و خیران در بحث آزادسازی زندانیان غیر عمد نیز طی ماه های اخیر تلاش های زیادی می کنند که نشان از روحیه تعاون دارد و از ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک های فراوانی توسط بسیج از محلات و مساجد تهیه و فراهم شد و به دست نیازمندان رسید و این نیز نمونه‌ای از روحیه تعاون است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه بحران ها و صحنه ها حضوری درخشان و نتیجه بخش داشته است، گفت: این ستاد در بحث واکسن کرونا نیز نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده و در راه رسیدگی به مردم محروم در همه بخش ها شامل زلزله، سیل و سایر صحنه‌ها یاری‌گر نیازمندان و مردم بوده است.

ارسال نظرات