٦٠ گروه جهادى فعال شهرستان در قالب قرارگاه هاى تحول محلات تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۹۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ جعفر اسلامى بابیان اینکه بسیج سازندگی هميشه در کنار مردم حضور دارد، اظهار كرد: یکی از اهداف بسیج سازندگی محروميت زدايى است و به همين منظور تعداد ٦٠ گروه جهادى فعال كه در محلات شهرستان در قالب قرارگاه هاى تحول محلات تشكيل شده و مشغول خدمات رسانى و محروميت زدايى مى باشد.
فرمانده سپاه بندر خمير با اشاره به اقدامات بسيج سازندگى در زمان شیوع ویروس کرونا، افزود: از ابتداى شيوع بيمارى كرونا بيش از ٥٠ گروه جهادى در بحث ضد عفونى فعال شد كه اقدامات ضد عفونى و حضور در طرح شهيد حاج قاسم سليمانى كه اقدامات مراقبتى و سلامت محور شهرستان را انجام مى دهند.
سرهنگ اسلامى ادامه داد: با توجه به بيمارى كرونا بسيج سازندگى اقدام به راه اندازى ٩ كارگاه توليد ماسك و گان بيمارستانى نمود كه در بين مردم شهرستان و بيمارستان توزيع شد.


وی با اشاره به عملکرد بسیج در طول سال‌ گذشته، تصريح كرد: توسط بسيج سازندگى ناحيه كارهاى بسيار خوبى در سال گذشته و امسال انجام شده است از قبيل ساخت ٨ باب خانه نيازمند و تعمير و مرمت سازى ٢٠ واحد مسكونى نيازمند، ٢ زمين ورزشى احداث شده و هم اكنون ٣ زمين ورزشى در حال ساخت مى باشد.


فرمانده سپاه ناحيه بندر خمير به ديگر برنامه هاى بسيج سازندگى اشاره نمود و گفت: به دو روستا در سطح شهرستان آب رسانى انجام شده و يك مخزن ذخيره ٢٠ هزار ليترى آب براى روستای تنگ اشكن ساخت شده است.
سرهنگ اسلامى با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری كمك به آسيب ديدگان كرونا و كمك هاى مومنانه عنوان کرد: ١٤٠٠٠ بسته معيشتى ، ٨ تن مرغ ، ٢٥ تن آرد و ٣٠ تن پياز بين نيازمندان و آسيب ديدگان سطح شهرستان بندر خمير در بحث كمك هاى مومنانه توزيع شد.
وى یادآورشد: ٣ واحد از منازل افراد سيل زده در جاسك با اعزام گروه هاى جهادى شهرستان بندر خمير به مناطق سيل زده جاسك ساخته شده است.
فرمانده سپاه بندر خمير گفت: با همكارى شبكه بهداشت و بسيج جامعه پزشكى ، اعزام ٢٥ تيم پزشكى به مناطق محروم و كم برخوردار انجام گرفت و با پيگيرى هاى بسيج سازندگى ناحيه داروى بيماران بصورت رايگان تامين شد.

ارسال نظرات