تا انتخابات| کارشناس سیاسی در گفت و گو با بسیج:

حضور حداکثری در انتخابات شرایط را به نفع مردم تغییر می‌دهد

ساری- تحلیلگر مسائل سیاسی، با تاکید براینکه حضور حداکثری در انتخابات میتواندباعث تغییر شرایط موجود شود، افزود:رئیس جمهور انقلابی می‌تواند با بکارگیری عناصر پرتلاش و  مدیریت جهادی شرایط را به نفع مردم تغییر دهد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۱۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
حضور حداکثری در انتخاباب شرایط را به نفع مردم تغییر می‌دهد
 
خبرگزاری بسیج؛ دکتر نبی الله رضاپور در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری به مسئله انتخابات و تاثیر حضور حداکثری انتخابات در جایگاه ایران در سطح بین الملل پرداخت و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات یک جهادی عمومی است که باعث  تقویت کشور و نظام میشود.

این کارشناس مسائیل سیاسی با بیان این مطلب که  انتخابات از رکن‌های اساسی مردم سالاری دینی است، افزود: انتخابات  موجب آبروی نظام  است و از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دکتر رضا پور در ادامه با یادآوری دوران پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به  قریب به دوماه از پیروزی انقلاب، ادامه داد:وقتی نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا از مقابله جمهوری اسلامی  دچار استیصال شد، برای اثرگذاری روی افکار عمومی وارد عمل شد تا از دورن انقلاب اسلامی را متوقف یا حرکت آن را کُند کند که مصداق آن را میتوان در انتخابات ۸۸، مشاهده کرد  که با حمایت از فتنه گران انتخابات را که فرصت برای نظام در عرصه بین الملل بود را به تهدید تبدیل کرد که زمینه سازی برای تحریم و براندازی نظام بود، اما به تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم به اهداف خود دست پیدا نکرد.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای انتخابات ۱۴۰۰ جنگ روانی را برعلیه نظام راه اندازی کرده است، گفت: دشمنان با دست گذاشتن بر مشکلات معیشتی و نابسامانی اقتصادی از جمله تورم، گرانی و بیکاری در صدد هستند  مردم را از شرکت در انتخاب باز دارند  و در تلاش برا‌ی اقلا بی نتیجه بودن رای دادن و نیز به بن بست رسیدن نظام اسلامی در افکار عمومی هستند لذا آن جریان سیاسی که متهم است و باید پاسخگوی این نابسامانی‌ها باشد با دادن ادرس غلط اساس نظام را نشانه گرفته تا بی کفایتی خود را توجیه کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، با تاکید براینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور انقلابی و کارآمد، میتواند باعث  تغییر شرایط موجود شود، افزود:رئیس جمهور انقلابی می‌تواند با بکارگیری عناصر پرتلاش و  مدیریت جهادی شرایط را به نفع مردم تغییر دهد.

دکتررضاپور راه برون رفت از شرایط فعلی و همچنین تحول اقتصادی و گشایش بر زندگی مردم را انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: هرکسی غیر از انتخابات و انتخاب اصلح آدرس دیگری بدهد قطعا دلسوز مردم و خیرخواه کشور نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به اهمیت حضور پرشور مردم در کاهش فشار‌های سیاسی و اقتصادی گفت:انقلاب اسلامی ایران تنهاانقلابی بود که نوع حکومت را هم رفراندوم گذاشت، لذا برخی‌ها تلاش کردند مردم را از صحنه‌های انقلاب خارج کنند مثل مهندس بازرگان که می‌گفت: انقلاب تمام شد.   اگر این اتفاق می‌افتد و مردم از صحنه خارج می‌شدند  انقلاب اسلامی هم مثل سایر انقلاب‌های دنیا به نظام  دیکتاتوری ختم می‌شد.

دکتر رضاپور در پایان سخنان خود تاکید کرد: حضور همیشه در صحنه مردم در بیش از چهاردهه از عمر انقلاب اسلامی یک استثنا است لذا هر چه این حضور پرشورتر است،  فشار‌های اقتصادی و سیاسی نظام سلطه با رهبری آمریکا برمحور مقاومت با رهبری جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه خواهد شد.  


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها