خبرهای داغ:

برگزاری دومین مهرواره ادبی نخل‌های سربلند در خوزستان

دومین مهرواره ادبی «نخل‌های سربلند» با محوریت حماسه هشت سال دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های خوزستان و گلستان، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۷۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : دومین مهرواره ادبی «نخل‌های سربلند» در دو بخش شعر و داستانک برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانانی رده سنی بالای ۱۲ سال (نونگاه)، بالای ۱۵ سال (نوجوان) و ۱۸ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد)، عضو مراکز فرهنگی هنری کانون استان های گیلان و خوزستان می‌توانند آثار ادبی خود را با موضوعات دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، به این مهرواره ارسال کنند.

وحید کیانی افزود : بر اساس فراخوان این مهرواره، ارسال شعر در تمام قالب‌های کلاسیک و آزاد‏، پذیرفته می‌شود و داستانک‌ها باید کوتاه و حداکثر ۲۵۰ کلمه (یک صفحه A ۴) باشند.

وی گفت : علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند آثار خود را در قالب فایل word با فونت Bnazanin ۱۴ از طریق سایت کانون گلستان به آدرس: https://golestan.kpf.ir/submit بارگزاری کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه این رویداد ادبی، هر شرکت کننده در هر بخش مجاز به ارائه یک اثر و در تمامی آثار ارسالی لازم است مشخصات کامل شامل (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، استان، شهر و تلفن تماس) شده باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در دومین مهرواره ادبی «نخل‌های سربلند» ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است و سه نفر از برگزیدگان هر بخش این رویداد ادبی در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها