خبرهای داغ:
در هفته تعلیم و تربیت، فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه سمنان از معلمان این شهرستان قدردانی به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۰۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در حاشیه دومین مرحله قدردانی از معلمان سمنان با بیان اینکه امسال هفته تعلیم و تربیت با لیالی قدر متقارن شده است گفت: سپاه و بسیج بر حسب وظیفه ذاتی خود از معلمان تقدیر به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا کار معلمان افزایش پیدا کرده است افزود: معلمان به صورت 24 ساعته و برخط با دانش آموزان خود در ارتباط هستند تا لطمه ای به تحصیل دانش آموزان وارد نشود.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر علم و دانش تاکید بسیاری دارند که معلمین در خط مقدم این عرصه هستند.

سرهنگ پاسدار عبداللهی با بیان اینکه جوانان در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر هستند تصریح کرد: معلمان عهده دار تربیت انسان شایسته هستند که این انسانها زمینه ساز تمدن نوین اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که در هر عرصه ای خدمت می کنند روزی یر نظر معلمان تعلیم و تربیت یافته اند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: جایگاه معلمان باید به خوبی معرفی و شناسانده شود.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان در پایان گفت: خود معلمان، آموزش و پرورش و تبلیغات در شناساندن جایگاه معلمان نقش دارند که باید به خوبی این جایگاه را معرفی کنند.

حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه علم از شهادت نیز بالاتر است گفت: شهید مطهری جایگاه علم و حوزه را پیوند زد که باید از امثال این شهدا درس گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از انتظارات شهدا از ما حضور در عرصه های مختلف است افزود: حضور در انتخابات یکی از این عرصه هاست که باید با انتخاب شایسته و درست فردی صالح را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام راسخی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل شده است اما آموزش همچنان ادامه دارد بیان کرد: معلمان ایت روزها مانند بسیجیان بی وقفه در حال آموزش هستند که کارشان زمان ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها