فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها با اعتقادات و نظام فکری که داشتند، نجات‌بخش جامعه در عرصه‌های مختلف بوده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۵۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی در دیدار جمعی از روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با امام جمعه یزد ضمن قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه الغدیر اظهار داشت: سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها با اعتقادات و نظام فکری که داشتند، نجات‌بخش جامعه در عرصه‌های مختلف بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: دشمن در طول ۴۱ سال گذشته از هیچ دسیسه‌ای کوتاه نیامده و شهادت آیت‌الله مطهری نماد خشونت دشمن علیه افکار و عقاید و ایدئولوژی‌های ناب اسلامی است و این شهادت نشان دهنده اوج دشمنی و عداوت دشمن با اندیشه‌های اسلامی است.

پورشمسی عنوان کرد: اگر در این چند دهه شاهد اسلام ستیزی و اسلام هراسی بوده ایم، یکی از نهاد‌هایی که توانست با ایجاد ظرفیت، در برابر این دسیسه‌های دشمن بایستد، مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در مقطعی با حضور داعش در منطقه اقدام به اسلام سازی کرد، یادآور شد: در این مقطع نیز مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه وارد عرصه شد و این دسیسه دشمن را نیز با معرفی اندیشه‌های انحرافی داعش نقش برآب کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: امروز هم که دشمن در حال اسلام گریزی است و تلاش می‌کند بین مردم و اسلام فاصله ایجاد کند، تنها اندیشه‌های ناب اسلامی است که می‌تواند به داد مردم برسد.

وی اظهار داشت: در شبکه گسترده بسیج در استان یزد در سطح نواحی مقاومت، پایگاه‌های مقاومت، شورا‌های تشکیلاتی و ... عنصری به اسم عقیدتی سیاسی در حال فعالیت است و اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی و امامین انقلاب حراست می‌کند.

پورشمسی اظهار امیدواری کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم اندیشه‌های ناب اسلامی را پیگیرانه‌تر دنبال کنیم و اجازه تعرض دشمنان قسم خورده را به ساحت مقدس اسلام ناب محمدی (ص) ندهیم.
ارسال نظرات