خبرهای داغ:

دست رد پلیس شاهرود بر سینه رشوه‌دهندگان

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از رد پیشنهاد رشوه یک سارق توسط دو تن از مأموران وظیفه‌شناس پلیس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۶۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
دست رد پلیس شاهرود بر سینه رشوه‌دهندگانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: وقوع یک فقره سرقت کارت عابر بانک بانوی شاهرودی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و تحقیقات و بررسی‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد.
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود در پیگیری‌های تخصصی خود سارق این پرونده را شناسایی و در گشت‌های هدفمند و کنترلی متهم را در یکی از میادین شهر دستگیر کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: متهم قبل از دستگیری تعداد قابل‌توجهی کارت‌های عابر بانک را پرتاب و فرار کرد که با واکنش به هنگام و سریع مأموران بازداشت شده است.
کریمی با بیان اینکه سارق حین انتقال به کلانتری پرداخت رشوه را به دو مأمور پلیس پیشنهاد داد، خاطرنشان کرد: مأموران وظیفه‌شناس با رد رشوه، مراتب را صورت‌جلسه کردند.
وی ضمن قدردانی از عمل دو مأمور کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود که مناعت طبع کارکنان خدوم ناجا را به نمایش گذاشت از تشویق کتبی و نقدی هر دو نفر خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها