خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان در مجلس بابیان اینکه به دلیل روند نادرست در مسیر هر وقت دنبال معالجه بودیم همان درمان هم درد دیگری بر اقتصاد افزود، گفت: برای حل ریشه‌ای اقتصاد کشور نیاز به حرکت‌های جهادی وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۸۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

حل ریشه‌ای اقتصاد کشور نیاز به حرکت‌های جهادی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی در کشور حال معیشت مردم خوب نیست، اظهار داشت: بودجه ما و اقداماتی مانند بورس تورم‌زا هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل روند ناقص و نادرستی که در این مسیر وجود دارد و هر وقت دنبال معالجه بودیم همان درمان هم درد دیگری بر اقتصاد افزود، گفت: برای حل ریشه‌ای اقتصاد کشور نیاز به حرکت‌های جهادی وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با ببان اینکه مقام معظم رهبری در گام اول از عدالت رضایت ندارند و باید در این مسیر قدم برداشت، گفت: قوه قضاییه گا‌م‌هایی از تحقق عدالت را برداشته است که مردم رضایت دارند اما باز هم لازم است تا مردم بیشتر شهد شیرین عدالت را بچشند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه مبارزه با فساد به عنوان یک آرمان هنوز نتوانسته رضایت جامعه عمومی را داشته باشد خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: حرکت‌های شما تاکنون رضایت‌هایی را ایجاد کرده که نشان می‌دهد که درد مردم از معیشت درد غیر قابل قبولی است.

حاجی‌ بابایی با بیان اینکه درد تبعیض، فساد، رانت و ناعدالتی دردناک‌تر است، گفت: امیدواریم با انتخاب دولت انقلابی در آینده، نسبت به وضعیت کنونی گام‌های بلندتری در جهت عدالت برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه در استان مشکلات اقتصادی مشخص است و نقدیندگی در سراسر کشور به تولیدی‌ها نمی‌رسد، گفت: در استان ما با محوریت نماینده ولی‌فقیه و همت مسئولان سه قوه روند خوبی داریم و حاشیه‌ای در استان  وجود ندارد و این به این معنا است که همه قبول کرده‌ایم امروز افزایش سرمایه اجتماعی حرف اول و آخر را می‌زند و باید برای تقویت نظام و افزایش رضایتمندی مردم قدم برداریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز ۸۰ پروژه بزرگ و ملی در استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وضعیت کار در استان خوب است هرچند این به معنای خوب بودن وضعیت نیست چرا که بودجه عمومی ۵۰ درصد افزایش یافته و این به معنای افزایش تورم در جامعه است.

وی با بیان اینکه در خصوص قوه قضاییه و دادگستری‌ها ما نیاز تربیتی در بحث این قوه داریم، گفت: در زندان‌ها و مسائل عمومی کشور به افراد مواجه که عامدا وارد نشده‌اند نگاه رحمانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات