استاندار مرکزی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد، گفت: نهضت کمک مومنانه با مشارکت همه‌جانبه باید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۴۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «سید علی آقازاده» استاندار مرکزی امروز (دوشنبه) در آیین رزمایش کمک مؤمنانه که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و نهادهای انقلابی برگزارشده بود، اظهار کرد: نهضت کمک مؤمنانه در استان مرکزی از سال گذشته به برکت هوشمندی‌ها و تدبیرات مقام معظم رهبری شروع شد و استان مرکزی در طی این مدت عملکرد قابل قبولی در این خصوص از خود برجای گذاشت و مردم و خیرین در کنار دستگاه‌های دولتی و خصوصی در این اقدام خوش درخشیدند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در کشور خدمات و اقدامات خوبی انجام می‌دهد و الگویی برای همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی است چرا که در یک چارچوب منظم و اثرگذار که مقام معظم رهبری تعیین کردند به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

استاندار مرکزی گفت: شاهکار بزرگ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و تولید واکسن کرونا بود و این در شرایطی رقم خورد که هیچ کشوری واکسن کرونا را به مرحله تولید نرسانده بود اما ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراحل تهیه واکسن کرونا بود و امروز به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد اجرایی مراحل تکمیلی واکسن کرونا برای تولید انبوه به پایان رسیده که امیدواریم در خردادماه واکسن کرونا به تولید انبوه برسد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی کرونا یکی از اهداف و اولویت‌های مهم دولت است، گفت: امیدواریم تا پایان تابستان بتوانیم نیمی از جمعیت را واکسینه کنیم که این اقدام افراد آسیب‌پذیر را در برابر این بیماری نجات خواهد داد و قطعاً بسیاری از تهدیدات را رفع خواهد کرد.

آقازاده با اشاره به اینکه در تولید واکسن هیچ‌گونه نگرانی در کشور نداریم افزود: امروز علیرغم همه تحریم‌های ظالمانه در بحث تولید واکسن به پیشرفت‌های خوبی دست پیداکرده‌ایم و ملت ایران در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد.

وی تأکید کرد: دشمنان با اعمال تحریم علیه ملت انقلابی ایران نتوانستند به اهداف خود که تسلیم کردن ملت بود دست پیدا کنند و امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویی‌های دشمنان در تاریخ ماندگار خواهد بود و دنیا به مقاومت ملت ایران افتخار می‌کند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به‌طور رسمی توزیع‌شده که این نهضت با مشارکت همه‌جانبه باید ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات