خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبرداد:

برگزاری جلسه صالحین در آبادان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در نشست مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم(ع)،گفت: حلقه های صالحین دارای ظرفیت خوبی برای جذب جوانان به مساجد و پایگاه های بسیج است.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۷۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان ، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان،اظهار کرد:جریانات انقلابی که شبکه صالحین نیز جزئی از آن است در اتفاقات گذشته باعملکرد عالی خود نشان دادند که دارای تونایی مدیریت جریانات اجتماعی هستند.

وی افزود: درزمینه مبارزه با کرونا عموم بسیجیان در ابعاد مختلف حضور داشتنداما مدیریت این جریان در حوزه بسیج قمربنی هاشم(ع) باسرگروهای حلقه های صالحین و متربیان بود.

جانشین فرمانده مقاومت بسیج آبادان باتاکید براینکه بسیجی باید ازاین ظرفیت بهترین استفاده را برد،خاطر نشان کرد:نه تنها درحوزه مبارزه با کرونا که پس از آن نیز در مسائل اجتماعی و اقتصادی باید با استفاده درست ازاین ظرفیت، آن را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه صالحین باید در عرصه مدیریت و تبین رویکرد مدیریتی ورود کند،یادآورشد:شاخصه های تربیتی مدیریت باید مدنظر سرگروها درحلقات صالحین باشد.

سرگرد هجریان خواستار توجه به مشکلات پسا کرونا شد و گفت:نیازمند برنامه ریزی دقیق برای ایام پس از پایان کرونا هستیم ولذا صالحین میتواند با عزم جدی در این حوزه ورود کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها