خبرهای داغ:

شبکه خوزستان در عیدفطر مهمان خانه های مخاطبان

شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی را برای پخش تهیه و تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۷۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، عید فطر از مهمترین اعیاد و جشن‌های بسیار مهم مسلمانان به خصوص مردم خوزستان محسوب می‌شود و روزی است که روزه‌داران پاداش یک ماه عبادت و کوشش خود را دریافت می‌کنند.
مسلم رحیمی افزود : در این زمینه صدا و سیمای خوزستان با ویژه برنامه‌هایی متنوع، لحظات شادی را برای مخاطبان خود به ارمغان می‌آورد.

وی گفت : رادیو خوزستان برنامه زنده رادیویی «نگار نو» را در روز عید فطر از ساعت۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد کرد. این ویژه برنامه ترکیبی نمایشی سعی دارد فضایی شاد و مفرح پس از یک ماه روزه‌داری برای مخاطبان ایجاد کند. این برنامه با محور‌های آداب و رسوم مردم خوزستان در عید فطر، مواسات و همدلی، ارتقای رفتار‌های اجتماعی و ترویج صبر و قناعت و کمک به هم‌نوعان و ذکر مصادیقی از برکات ماه مبارک رمضان در رفتار‌های اجتماعی به خصوص در زمان بحران کرونا تهیه و تولید شده است.

رحیمی افزود: همچنین رادیو عربی خوزستان روز دوم عید ویژه‌برنامه عربی «فرحه العید» (شادمانی عید) به تهیه‌کنندگی روشنک عباسیان با بخش‌های متنوع نمایش زنده با گویندگی فرح احمدی و لطیف سیدلطیفی در نقش صباح برنامه‌ای است در قالب طنز که به آداب و رسوم مردم عرب شهر‌ها و روستا‌های خوزستان در این روز می‌پردازد. ویژه‌برنامه «فرحه العید» از ساعت ۹:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان خوزستانی می‌شود.

وی گفت: سیمای خوزستان نیز با دو برنامه «ماه ماندگار» و برنامه عربی «افراح العید» لحظات شاد و مفرحی را به بینندگان خود هدیه می‌کند. برنامه «ماه ماندگار» در ۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای با آیتم‌هایی، چون پویش لبخند، حضور مجریان برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، پخش موسیقی، ترانه، تبریکات عید، نمایش طنز، وله، گپ عیدانه به تهیه‌کنندگی علی دولتخواه به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان افزود : همچنین برنامه عربی «افراح العید» تدارک شده در هفت قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با آیتم‌های خواننده زنده، نمایش طنز، گزارشگر، گفتگو با هنرمندان و ورزشکاران، مدافعان سلامت به تهیه‌کنندگی عبدالله طرفی در این ایام پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار