خبرهای داغ:
عریضاوی گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا سعی کردیم که برنامه‌های سالروز سوم خرداد با عدم تجمع و در قالب ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی و در بستر فضای مجازی برگزار شوند.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، اولین جلسه شورای اداری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز (دوشنبه) با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت تشریح ویژه برنامه های سوم و چهارم خرداد در اهواز برگزار شد.

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در این جلسه به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: صدها برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای جهت اجرا به شیوه های نوین و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برنامه ریزی و تدارک دیده ایم.

وی افزود: 37 برنامه شاخص در دبیرخانه مطرح شده است که نیاز است این برنامه ها با حضور فرماندار خرمشهر و دیگر نهادها مورد بررسی و تقسیم کار قرار گیرند که در روند اجرای آن به مشکل نخوریم.

عریضاوی گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا سعی کردیم که برنامه ها با عدم تجمع و در قالب ویژه برنامه های تلویزیونی و در بستر فضای مجازی برگزار شوند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر متذکر شد: بزودی و پس از برنامه ریزی نهایی همه برنامه های سالروز ملی سوم خرداد را از طریق نشست خبری و خبرگزاری دفاع مقدس به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها