خبرهای داغ:
کبیری پور گفت:وقتی اکثریت یک ملتی در چنین آزمونی ورود پیدا می‌کنند و پای صندوق رای می‌آیند و و انتخاب انجام می‌دهند، این نشانه تایید آن سیستم و نظام است.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۳۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: انتخابات یکی از جلوه‌های مردم سالاری دینی است و غربی‌ها به آن می‌گویند دموکراسی، اما ما این را قبول نداریم و به فرمود: ه حضرت آقا در ایران مردم سالاری دینی را داریم.

وی افزود: یکی از عرصه‌هایی که مردم خودشان ورود پیدا می‌کنند و مستقیماً سرنوشت خود را رقم می‌زنند انتخابات ریاست جمهوری است.

کبیری پور در ادامه گفت: انتخابات از دو زاویه برای ما مهم است، زاویه اول حضور حداکثری است که وقتی اکثریت یک ملتی در چنین آزمونی ورود پیدا می‌کنند و پای صندوق رای می‌آیند و در آن سیستم و فرآیندی که نظام تعریف کرده است قرار می‌گیرند و انتخاب انجام می‌دهند و این نشانه تایید آن سیستم و نظام است.

کبیری پور باتوجه به نقش دشمن در این عرصه بیان کرد: باید همه سلایق، نگاه‌ها و گرایش‌های مختلف سیاسی و حتی مذهبی برای سرنوشت کشور خود مشارکت کنند و رای خود را نافذ بدانند؛ چرا که دشمن در نقطه مقابل کار میکند و به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است و می‌خواهد به مردم بگوید که انتخابات برای شما بی اثر است و نقشی در تغییر شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه ندارید و در اصل نقش دولت‌ها را کمرنگ میکنند.

وی تصریح کرد: اگر به حافظه تاریخی خود در ادوار مختلف ریاست جمهوری رجوع کنیم می‌بینیم که با تغییر دولت‌ها، در شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نیز تغییر ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم افزود: این تبلیغات و عملکرد روانی دشمن است که بعضی‌ها را به غفلت می‌برد و یادشان میرود که این انتخابات بود که حوزه‌های معیشتی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: زاویه دوم که برای ما مهم است انتخاب اصلح است، انتخاب فردی که بتواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که به زاویه اول نیز حضور حداکثری کمک کند و اگر فردی روی کار بیاید که معتقد‌تر باشد، روحیه جهادی، روحیه استکبارستیزی داشته باشد و به فکر مردم و مستضعفین باشد؛ چهار الی هشت سال در این خط تلاش بکند، قطعاً شرایط اقتصادی، معیشتی مردم، حوزه‌های سیاسی و فرهنگی جامعه به سمتی می‌رود که مقبولیت نظام در چشم مردم افزایش پیدا می‌کند، ولی اگر ما غفلت کنیم و فردی بیاید که نگاهش نگاه به بیرون باشد و نگاه به دست بیگانگان و قدرت‌های غربی داشته باشد، شرایط معیشتی بدتر میشود و به نظام آسیب وارد می‌شود لذا این انتخابات به خصوص با توجه به اتفاقاتی که طی چند سال اخیر افتاده است، انتخابات تعیین کننده‌ای است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قم در پایان اظهارداشت: امیدواریم که رسانه‌ها و هر کسی که فرصت دارد، اول تبیین کنند که انتخابات خیلی می‌تواند در زندگی و آسایش مردم تاثیر بگذارد و دوم اینکه انتخاب اصلح می‌تواند ما را به خواسته‌های انقلابی و آرمانی برساند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها