خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن علیه السلام
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: بسیجیان باید شاخصه ها را بشناسند و با تبیین شاخصه ها برای مردم و بصیرت افزایی بتوانند فرد اصلح را در جامعه انتخاب نمایند.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش سالانه ابلاغ برنامه ۱۴۰۰ بسیج سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در حسینیه شهید مطهری که با رعایت تمام شیوه نامه ها و فاصله گذاری اجتماعی برای بسیجیان ناحیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین درابتدای این برنامه با اشاره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از مجریان برنامه های بسیج در حوزه ها و کانون های مقاومت خواست در جهت تبیین انتخاب فرد اصلح که شاخصه های آن از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی اشاره شده است را برای آحاد مردم و بسیجیان هدف گذاری و برنامه ریزی نمایند.

وی با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری خطوط قرمز بسیج و سپاه را تشریح کرد و اظهار داشت: بسیجیان و منتسبین به سپاه تحت هیچ شرایطی حق جبهه گیری موافق یا علیه نامزدی را ندارند.

وی افزود: بسیجیان باید همواره این را بدانند که به جای تخریب کسی و یا تبلیغ برای فردی باید شاخصه ها را بشناسند و با تبیین شاخصه ها برای مردم بصیرت افزایی نمایند تا بتوانند فرد اصلح را در جامعه انتخاب نمایند.

وی در پاین از رابط ها و مسئولین قسمت های حوزه ها خواست تا در اجرای برنامه ها با یکدیگر تعامل داشته و مانند سایر برنامه های بسیج برای اجرای آن نیز اهمیت قائل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها