امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: عامل شرارت در جهان آمریکا است و دولت آمریکا تروریست را مخالف منافعش معنا می کند.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۸۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین موسوی در مراسم اختتامیه کلاس های ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد که با حضور پایوران و سربازان در حسینیه امام حسین علیه السلام این سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به مقام خلیفت الهی انسان بایستی موانعی که در پیش دارد، را برطرف کند و با کسب فضیلت می تواند مسیرش را مشخص کرده و به خداوند متعال نزدیک شود.

 وی افزود: دشمنی شیطان با انسان تمامی ندارد و به خداوند می گوید:"من تو را عبادت می کنم اما به انسان سجده نمی کنم و با تمام توان بدنبال گمراهی انسان ها هستم".

حجت السلام موسوی در ادامه مراسم با اشاره به شرارت های آمریکای خبیث خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار بر این باور و اندیشه می باشد، تروریست کسی است که بر علیه منافع کشورش باشد و به خاک و خون کشیدن مسلمانان افغانستان، عراق و سوریه تروریست نیست.

وی گفت: عده ای اندک شمار در جامعه شعار نه غزه، نه لبنان سر می دهند و نسبت به همنوع خود بی تفاوت هستند و این گونه افراد نسبت به مسائل اجتماعی دغدغه ای ندارند، مسلمان نیستند.

قابل ذکر است، در پایان این مراسم به رسم یادبود از سربازان و پایورانی که حضور به موقع در این کلاس ها داشتند، تجلیل و تکریم شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها