ساری- امام جمعه سوادکوه شمالی تاکید کرد: عزت واقتدار نظام مرهون میدان است نه دیپلماسی لبخند.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۲۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،یادواره شهدا خان طومان به صورت مجازی بارعایت پروتکل بهداشتی در مسجد جامع شیرگاه برگزارشد.
 
اقتدار نظام مرهون میدان است
 
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سوادکوه شمالی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدا‌ی مدافع حرم شهدا‌ی فرهنگی هستند که در دفاع از فرهنگ واعتقادات ومبارزه با کفر والحاد به درجه رفیع شهادت رسیدند که از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.
 
وی افزود: شهدا مدافع حرم دلبستگی‌های داشتند، ولی بین دوتعلق دنیا و آخرت، آخرت را پذیرفتند وبرای دفاع از حریم اسلام وانقلاب در سوریه داوطلبانه حضور پیدا کردند وشهادت را برگزیدند.
 
اقتدار نظام مرهون میدان است
 
حجت لااسلام ابراهیمی با اشاره به شهبه افکنی بعضی از عناصر داخلی گفت: انجا که سردار سلیمانی در مقابل کج دهنی ترامپ به ریاست جمهور ما، قد علم کرد وفرمود: ما هستم ومرد میدان ودر وسط میدان حضورداریم ودفاع می‌کنیم این عزت واقتدار از آن، میدان است نه دیپلماسی لبخند.
 
امام جمعه سوادکوه شمالی تاکید کرد: عزت واقتدار نظام مرهون میدان است  ونشستن تیم مذاکره کننده در کنار امریکا واروپا به وجود میدان و ضعیف کردن دولت امریکا در میدان است که تن به مذاکره دادند، ولی متاسفانه آنان نتوانستند به نفع ملت بهره برداری کنند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها