خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین؛

طبخ و توزیع یکهزار پرس طعام گرم بین اقشار محروم

بردبار گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگییان قزوین از روز یکشنبه طبخ و توزیع هزار پرس غذای گرم را در بین خانواده‌های کم‌بضاعت استان آغاز کردند.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۴۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

مهدی بردبار مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از پخت بیش از 1000 پرس غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: در راستای عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، پخت غذای گرم در دستور گروه جهادی "ثامن الائمه" و گروه جهادی بنت الهدی صدر با همکاری هیئت دانشجویی علمدار قرار گرفت و در ایام پایانی ماه رمضان با حضور میدانی این گروهای جهادی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بردبار گفت:در این مرحله همدلی مبلغ 50 میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین محترم هزینه شده است و این غذاها به دست خانواده های نیازمند در مناطق اقبالیه ، نصرت آباد ، محمود آباد ، بیدستان ، اسماعیل آباد ، نواب ، هادی آباد خواهد رسید.

وی افزود: به مناسبت شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) ۵۰۰بسته افطاری ساده توسط دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه و هیئت دانشجویی علمدار استان قزوین تهیه گردید و این بسته ها نیز به دست خانواده های نیازمند در مناطق شیشه چی، اقبالیه، بیدستان، هادی آباد و باغ نشاط رسید.

مسوول گروه جهادی "ثامن الائمه"، افزود: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه، تعداد ۵۰ بسته افطاری به خانواده های نیازمند در حاشیه شهر به مناسبت لیالی قدر اهدا کردند.

مهدی بردبار گفت: این بسته های افطاری شامل :نان سنگک هر پک دو قرص نان ،پنیر سفید ۱۰۰ گرمی ۱عدد، سبزی خوردن ۲۰۰ گرم، خرما ۲۵۰ گرم ، بامیه ۱۰۰ گرم ، شیر ۲۵۰ سی سی هر پک ۳عدد، هندوانه ۲کیلویی ، طالبی ۱کیلویی، حلوا نذری و آش رشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی عمل به یکی از سفارشات مقام معظم رهبری است که فرمودند محرومیت زدایی کنید و ما هم بر طبق همین امر برنامه‌های پیش رو را برای گروه جهادی در نظر گرفتیم.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تقریباً ۲۰ بار به حرکت و گروه های جهادی اشاره می کنند و این نشان از اهمیت کار جهادی دارد و ما هم سعی می کنیم کاری را که شروع کردیم تا پایان ادامه دهیم و در تمام عرصه های فرهنگی، عمرانی و ... به یاری مردم مناطق محروم بشتابیم.

وی اظهار داشت: بدون شک در انجام کار جهادی به کمک و همراهی دستگاه های مختلف نیازمند هستیم که امیدواریم در این خصوص ما را یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها