آمار رسمی کرونا در رباط کریم؛ 12فوتی و301 نفر مبتلا، در هفت روز گذشته

بنا به گفته فرماندار رباط کریم، شمار جانباختگان در هفته گذشته ثابت و آمار مبتلایان نسبت به هفت روز پیش 40 درصد کاهش داشته است،که 1152نفر از اطرافیان آنها نیز رهگیری و مورد برسی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۸۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: همزمان با نزدیک شدن به ایام‌ انتخاباتی و حضور مردم در عرصه سیاسی کشور و از سوی دیگر مقابله با بحران کرونا، یقیناً اطلاع رسانی درست می تواند، نقش کلیدی را در پیشگیری از ابتلا به این بیماری ایفاء کند.

 

اکنون "نظام ملکشاهی" فرماندار رباط کریم، در دوازدهمین جلسه ستاد مدیریتی کرونای شهرستان، که به ریاست استاندار تهران و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به تازگی آمار جدیدی از مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کووید19 را در حضور "انوشیروان محسن‌بند پی" فاش کرد.

 

او آمار فوتی ها از 13تا 20 اردیبهشت ماه را 12 نفر اعلام کرد و گفت: نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و 30 درصد فوتیها متعلق به خارج از شهرستان بوده اند.

 

ملکشاهی، در خصوص آمار مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان هم توضیح داد: تست های مثبت حاکی از102 نفر مبتلا به این بیماری است و نسبت به هفته گذشته که 174بیمار را ثبت کرد، شاهدکاهش 30 درصدی بودیم.

 

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان، در آمار دیگری با توجه به تست مثبت PCR تعداد 199 نفر مبتلا را در "بیمارستان فاطمه الزهرای"  رباط کریم ذکر کرد و مُدعی شد، نسبت به هفته پیشین، 40 درصد روند نزولی را شاهده بوده ایم.

 

وی در ادامه گفته خود تصریح کرد: به ازای هر فرد مبتلا، پنج نفر از اطرافیان آنها رهگیری و مورد برسی قرار گرفتند،که جمعیت 1152نفری را تشکیل دادند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار