فرمانده انتظامی استان از کشف 316 کیلو گرم تریاک در عمليات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری 3 قاچاقچی عمده مواد مخدر در شهرستان "دلیجان" خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۰۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار "حسن مفخمی شهرستانی" با اشاره به کشف بیش از ۳۰۰کیلو مواد مخدر در دلیجان گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "دلیجان"، در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری قابل توجهي مواد مخدر از سوی ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز کردند.

وي اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران انتظامي سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، هر ۲ خودروي قاچاقچيان را در يكي از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.

وی یادآور شد: در بازرسی از یکی از خودروهای، ۳۱۶ کیلو گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد و ۳ نفر نيز دستگير شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پايان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات