خبرهای داغ:

حاج‌قاسم وجودش را در حفظ نظام هزینه کرد

رئیس دادگستری خوزستان دردیدار با شورای سیاست‌گذاری بسیج رسانه گفت:حاج قاسم سلیمانی تمام وجودش را در حفظ نظام که همان ولایت فقیه بود هزینه کرد و نباید از این موضوع غافل شویم که اصلی راه نجات ما ولایت پذیری است.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۶۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام صادق مرادی در دیدار با شورای سیاست‌گذاری بسیج رسانه اظهار داشت: مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه رسانه در دوران کنونی، جریان سازی برای انقلاب و نقش آفرینی موثر در حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب است که باید با دقت در انتخاب سوژه‌ها و اخبار در جهت حفظ و امانتداری حقوق عامه کوشا باشند.

وی افزود: در دوران کنونی که دشمن در دشمنی خود مصمم است و با تمام وجود و متحدالشکل در مقابل این ملت تمام قد ایستاده است، حفظ روحیه انقلابی و امید به آینده کشور برگ برنده ما در مقابل این هجوم سرتاسری است که باید توسط رسانه برنامه ریزی و اجرا شود.

رئیس دادگستری استان خوزستان بیان داشت: پیشرفت‌های انقلاب در طی 42 سال گذشته همه نشان از افق روشن این نظام است که آینده آنرا روشن تر امروز می‌داند و این اصلی ترین افقی است که باید رسانه از نظام برای خود ترسیم کن و در جهت القای آن به مردم تلاش کند.

حجت‌الاسلام مرادی در خصوص ولایت پذیری بسیج تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی تمام وجودش را در حفظ تمام این نظام که همان ولایت فقیه بود هزینه کرد و نباید از این موضوع غافل شویم که اصلی راه نجات ما ولایت پذیری است و نباید هم به گونه‌ای باشد که جلوتر از رهبری قدم برداریم که قطعاً ضربه خواهیم خورد.

 

وی در ادامه افزود: رسانه باید آینده امیدباوری و شورآفرینی در میان مردم باشد چرا که یک اثر امید بخش می‌تواند جنگ باخته را به پیروزی تبدیل کند اما این به معنی سکوت در مقابل فساد و انتقادها نیست بلکه در کنار نقد و انتقاد از وضعیت موجود، از القای یاس و ناامیدی اجتناب شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها