خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان در ماه رمضان با اجرای «طرح ضیافت الهی» و «رزمایش ضیافت همدلی» در راستای عمل به نیات واقفان عمل کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۸۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان اظهار کرد: امسال علاوه بر اجرای طرح ضیافت الهی، معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، «رزمایش ضیافت همدلی» را برای اجرا به همه استان‌ها ابلاغ کرد.

وی گفت: به دلیل گسترش ویروس کرونا امسال همه خدمات خود را به بیرون از بقاع منتقل کردیم تا سلامت مردم تضمین شود. مراکز افق در بیش از ۵۰ بقعه و شوراهای خیریه شهرستان‌ها و ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف در شهرستانها در اجرای طرح ضیافت الهی و رزمایش ضیافت همدلی به ما کمک کردند.

عرفانی افزود: در بیش از ۵۰ بقعه طرح ضیافت الهی و رزمایش ضیافت همدلی برگزار شد. همچنین بیش از ۵۰ مبلغ خانم و آقا در شبکه‌های مجازی فعالیت کردند که با استقبال خوبی همراه بود. بیش از ۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ده میلیارد ریال تهیه شده و حدود ۱۵ هزار وعده غذایی گرم تهیه شد که این میزان تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰ هزار خواهد رسید که سه میلیارد ریال هزینه آن بود.

معاون فرهنگی اوقاف خوزستان بیان کرد: پخش سخنرانی و مداحی در شب‌های قدر و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در بقاع متبرکه استان، پخش مستقیم جزء خوانی قرآن کریم از بقعه علی بن مهزیار اهوازی از شبکه‌های اجتماعی، شبکه استانی خوزستان و شبکه بین‌المللی الاهواز، حضور سخنرانان و مداحان و برگزاری جلسات تفسیر قرآن در بیش از ۴۰ بقعه استان خوزستان و برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان در ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها