مهدی قلعه نویی گفت: حضور دانش آموزان در عرصه علمی و محرومیت زدایی کشور موثر و موجب رشد، ارتقاء و پویایی کشور و تربیت دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده3 اراک در حاشیه تجلیل از بسیجیان واحد بسیج دبیرستان فرهنگ گفت: هدف حضور دانش آموزان در مدارس نباید فقط صرف معلومات به آنان باشد وهدف باید ساختن نوجوان در طراز انقلاب اسلامی باشد که این مهم با سلاح علم،اخلاق، تربیت و سبک زندگی که از جمله‌ی عناصری است که همراه با علم در مدارس باید به نوجوان داده شود تا نوجوان برای جهاد علمی و سازندگی کشورساخته شود.

وی در ادامه گفت: از خصوصیات دانش آموز مومن انقلابی بصیرت و دشمن‌شناسی است که دانش آموزان باید راه‌های مقابله‌ی با دشمن و فهم ترفندهای دشمن را خوب بشناسند.

قلعه نویی افزود:نوجوان مؤمن ما باید بداند که یکی از شیوه‌های دشمن این است که او را نسبت به ارزشهای عملی اسلامی بی‌تفاوت کند؛ در زمینه‌ی مسائل شخصی زندگی، مسائل خانوادگی و مسائل گوناگون.

وی در پایان گفت: بسیجیان باید همواره با داشتن تفکرات و اندیشه‌های بسیجی در ارائه خدمت به محرومین و میهن اسلامی با روحیه خستگی ناپذیری و جهادی تلاش دو چندان داشته باشند.

در پایان مراسم از بسیجیان نمونه واحد بسیج دبیرستان فرهنگ در عرصه های علمی و محرمیت زدایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات