خانواده معلم فوت شده مرحوم مسعود مهری بابادی قطعه زمینی به مساحت 250 متر مربع را جهت ساخت مدرسه به اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ اهداء کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در مراسمی در روستای مهدی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، خانواده معلم فوت شده مرحوم مسعود مهری بابادی  زمینی  به مساحت 250 متر مربع ارث پدری متعلق به این فرهنگی از دنیا رفته را جهت ساخت مدرسه به اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ اهداء نمودند.

گفتنی است؛ این خانواده همچنین مبلغ  یکصد میلیون تومان نیز از پس انداز این فرهنگی متوفی را جهت ساخت مدرسه به اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ اهداء کرد.  

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه کوهرنگ در این مراسم گفت:  اگر با وقفی که انجام می دهیم یک بیمارستان و یا مدرسه ساخته شود، هر روز که یک بیمار در آن بیمارستان شفا پیدا کند و یا یک کودک بر علم و دانشش افزوده شود، اعمال نیک به پای شخص واقف نوشته خواهد شد .

وی در ادامه افزود: مطمئنا برای همه ما پیش آمده که یک جاهایی که خودمان هم تصورش را نمی کردیم به سلامت گذشته باشیم و حتما پیش خودمان گفته ایم که به خاطر کدام کار خوبمان خدا به ما نظر کرده است. این همان کارهای خوبی است که شاید خود ما چندان به آن اهمیت ندهیم و از کنارش بگذریم اما خدا ناظر تمام آنهاست و در پرونده اعمال ما آنها را ثبت خواهد کرد و جایی که گرفتار می شویم همین کارهای نیک است که نجاتمان می دهد.

گفتنی است؛ مرحوم کربلایی مسعود مهری بابادی فرزند حسین ساکن روستای  مهدی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ و دارای مدرک فوق لیسانس آموزش ابتدایی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بود که بر اثر صانحه تصادف به لقاء الله پیوست.

ارسال نظرات