نماینده مردم بندرعباس در گفتگو با خبرگزاری بسیج :
نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و بوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مسایل و مشکلات فعلی کشور را حل کنیم باید بدانیم که به جز مسیر صندوق‌ رای، راهی دیگر را نمی‌توان تصور کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۳۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

احمد مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرگزاری بسیج افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای می‌دهند که قرار است چهار سال دولت را مدیریت کند و این امر حساسیت انتخابات ریاست جمهوری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: جوانان با حضور خود  در پای صندوق رای باعث پیشرفت و آبادانی کشور می‌شوند.

 

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و بوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات خرداد ۱۴۰۰ در وضعیت حساسی برگزار می‌شود و مشارکتی بی نظیر را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مشارکت بالای مردم وابسته به جناح و حزب خاصی نیست و از علاقمندی آنان به کشور و نظام جمهوری اسلامی نشان دارد.

مرادی تصریح کرد: باجود مشکلات و اشکالات، مردم با هشیاری و مشارکت بالا در انتخابات پیش رو مانند همیشه اعتماد و اعتقاد خود به جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی ادامه داد: همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری جلوه خوبی از نماد وحدت ملی را در کشور رقم می‌زند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که وارد عرصه انتخابات شورای شهر و روستا می‌شوند باید خودشان را ارزیابی کرده و توانایی‌های خود را احصا کرده باشند.

وی افزود: این افراد اگر احساس توانمندی و ظرفیت خدمت در شوراهای شهر و روستا بر اساس آنچه در قانون مشخص شده است را دارند، در انتخابات حضور یابند.

 

ارسال نظرات