مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر :
ساری-مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر گفت:یک خبرنگار انقلابی و مدافع نظام در حقیقت دنباله رو راه شهیدان است ودر زمره مجاهدان راه حق است.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۶۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

خبرنگار انقلابی ادامه دهنده راه شهیدان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر آیین تجلیل از اصحاب رسانه در سپاه قائم شهر برگزار شد.

مقداد ذبیحی مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر  در این مراسم ضمن بیان اینکه رسانه از ارکان وابزار قدرت در دنیا‌ی امروز به شمار می‌رود گفت:از ابتدای پیروزی انقلاب که نظام اسلامی دستاورد‌ها و موفقیت‌های چشم گیری داشت به برکت حضور رسانه‌ها در جامعه و افکار عمومی اطلاع رسانی شد تا مردم بدانند برکات این انقلاب چه بوده است.

ذبیحی افزود: یک خبرنگار انقلابی و مدافع نظام در حقیقت دنباله رو راه شهیدان است ودر زمره مجاهدان راه حق محسوب می‌شود چرا که در مسیر اعتلای این نظام و انقلاب در عرصه و میدان حضوری موثر دارد.

مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر خاطر نشان کرد: آثار به جا مانده از اتفاقات بد و خوب گذشته در ادوار مختلف تاریخ از زندگی انسان‌ها اهمیت کار خبرنگاری را نشان میدهدضمن اینکه انعکاس اتفاقات در حال، نیز تاثیری به مراتب بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها