خبرهای داغ:
میلاد پاکروان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان حادثه تروریستی افغانستان امنیت این کشور را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۶۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

 گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به شکست دشمنان جهان اسلام در جبهه‌های مختلف اظهار داشت: متأسفانه استکبار جهانی و ایادی آن در رژیم صهیونیستی بعد از شکست‌های مداوم رو به سوی ترور و کشتار مردم بی گناه آورده اند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی تأسیس گروه داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی توسط بانیان آن نشان دادن جلوه‌ای نه چندان زیبا از دین مبین اسلام در جهت تأمین منافع استکبار جهانی است، ابراز داشت: داعشیان و حامیان مرتجع منطقه‌ای و وهابی آنها در طول سالیان گذشته ثابت کردند که به کوچک‌ترین مبانی انسانی مقید نیستند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی حادثه تروریستی افغانستان را نشانه‌ای از ادامه رذالت‌های داعش و حامیان آنها دانست و تصریح کرد: بانیان این حادثه با انجام این عملیات تروریستی امنیت کشور افغانستان را نشانه گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان مسلمانان انجام تفرقه بین مذاهب مختلف است، خاطرنشان کرد: لازم است همه مسلمانان در تمام نقاط جهان نسبت به این توطئه‌ها که منشأ اصلی آن برگرفته از سیاست‌های انگلیسی است، هوشیار باشند.

ساداتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روشنفکران و فعالان حقوق بشر باید نسبت به این عملیات‌های تروریستی واکنش نشان دهند، بیان داشت: دانش آموزانی که در حادثه تروریستی افغانستان به شهادت رسیدند افراد بی گناهی بودند که در راه مدرسه گرفتار عملیات کوردلان تروریستی داعش شدند.

وی با اشاره به تحولات منطقه و خروج نظامیان تروریست آمریکایی از منطقه افزود: مسئولیت اصلی انجام این عملیات‌های تروریستی به کشورها و دولت‌هایی بر می‌گردد که از این گروهک‌های تروریستی به شیوه‌های مختلف سیاسی، مالی و نظامی حمایت می‌کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این حادثه تمام جهان اسلام به سوگ نشست، گفت: لازم است چهره واقعی استکبار جهانی و ایادی رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی ترین حامیان این گروهک‌های تروریستی برای مردم جهان روشن شود چراکه حامیان گروهک‌های تروریستی مثل داعش همانند خود انجام دهندگان این عملیات‌ها در گناه و زشتی انجام این اقدامات ضد انسانی سهیم هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار