خبرهای داغ:
مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی با هم افزایی نهادها و ادارات دولتی به دنبال رفع محرومیت زدایی در مناطق مختلف خوزستان است.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

سرهنگ یونس زبیدی مسئول معاونت بسیج سازندگی در رزمایش کمک مومنانه امروز در محل مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت دهه بسیج سازندگی است که باصدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام گذاری شد.

وی با بیان اینکه از سال ۷۹ تاکنون خدمات بزرگ و خوبی توسط نیروهای جهادی بسیج سازندگی ارائهشده است افزود: این نیروهای جهادی در مناطق صعب العبور کارهایی انجام می دهند که برگ زرینی به نقش آفرینی های بسیج اضافه می کند.

زبیدی گفت: بسیج سازندگی در زمینه خدمات عمرانی و غیرعمرانی در سال ۱۴۰۰ برنامه های ویژه ای در دست اقدام دارد که امیدواریم با هم افزایی نهادها و ادارات دولتی بتوانیم محرومیتی که در مناطق مختلف خوزستان وجود دارد را مرتفع کنیم.

وی بیان کرد: مردم استحقاق رسیدن به نعمت و خدمات را دارند و امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی در تمام بخش های استان خوزستان باشیم.

در ادامه حجت الاسلام عبدالرضا رستگاری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از الهامات الهی بر ذهن امام راحل تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان بوده و در این چهار دهه همواره شاهد خدمتگزاری و جان فشانی های این نهاد مقدس بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت محرومیت زدایی در کشور بر عهده بسیج قرار داده شد و ۱۷ ادیبهشت ۷۹ بسیج سازندگی شکل گرفت،گفت: بسیج سازندگی با همکاری گروه های جهادی کارهای بسیار بزرگی در استان و کشور انجام داده که جای تقدیر است.

تاکنون حدود ۱۱۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان و با همکاری خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۲ ماه اخیر در استان توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها