بیانیه سپاه شاهرود در محکومیت تعرض وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست به ملت مظلوم فلسطین

شاهرود_ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در محکوم کردن تعرض وحشیانه رژیم ظالم و سفاک صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و تقدیر از بیانات ارزشمند و عملی مقام معظم رهبری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۶۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
بیانیه سپاه شاهرود در محکومیت تعرض وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست به ملت مظلوم فلسطینبه گزارش خبرنگار بسیج، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در محکوم کردن تعرض وحشیانه رژیم ظالم و سفاک صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و تقدیر از بیانات ارزشمند و عملی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روز قدس و ملت ایران اسلامی و جوانان مجاهد فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِأُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ»
ماجرای غم انگیز فلسطین هرچند از روز ۱۴ می ۱۹۴۸ میلادی با حمایت خفت بار و همه جانبه انگلیس و نظام سفاک و ظالم آن روز مورد تعرض و تعدی قرار گرفت، ولی مقدمات آن خیانت آشکار از سال‌ها قبل با دردست داشتن سندی بنام قیومیت، حقوق حقه کشوری کهن و ملتی متمدن بنام فلسطین را فدای مطامع توهم گون و اهداف شوم استعماری خویش و همچنین تدوین سازو کار مزدورانه جهت تشکیل دولتی جعلی با هدف مهاجرت و افزایش سلطه گری در منطقه غرب آسیا رقم زده بودند که حقیقتاً این روز در افکار عمومی و مناسبات جهانی به روز خیانت و نکبت نام گرفت.
انتفاضه رمضان و فراگیر شدن ابعاد جدید مقاومت و اعتراض مردم مظلوم و بیگناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس که با یورش وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و دیگر عرصه‌های حضور معترضان فلسطینی که منجر به شهادت ده‌ها مرد و زن و کودک بی دفاع شده است احساسات و عواطف امت اسلامی و حق طلبان و آزادگان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی اسرائیل غاصب و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.
با عنایات به بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز قدس امسال که فرمودند: «امروز دیگر وضع جهان، مانند آن روز نیست؛ امروز موازنه‌ی قوا به نفع دنیای اسلام تغییر یافته است.» حوادث گوناگون سیاسی و اجتماعی در اروپا و آمریکا، ضعف‌ها و اختلالات عمیق ساختاری و مدیریّتی و اخلاقی غربی‌ها را در برابر جهانیان عریان کرده است و شاهد رشد نیرو‌های مقاومت در حسّاس‌ترین مناطق اسلامی، رشد توانایی‌های دفاعی و هجومی آنان، رشد خودآگاهی و انگیزه و امید در ملّتهای مسلمان، رشد گرایش به شعار‌های اسلامی و قرآنی، رشد علمی، رشد استقلال‌طلبی و خوداتّکائی در ملّتها در منطقه و جهان هستیم و آینده‌ی بهتری در انتظار ملت‌های مظلوم و شجاع عالم بویژه فلسطین قهرمان است.
به برکت رهبری داهیانه و مبتنی بر سنت قرآن و اهل بیت (ع)، روحیه مقاومت در کشور‌های اسلامی توسعه پیدا کرده و محور مقاومت اسلامی از ایران تا عراق و یمن و فلسطین و سوریه و لبنان و... قوت و قدرت و امتداد یافته است.
اطمینان داریم که تا رهایی بیت المقدس شریف از چنگال ناپاکان و آزادی کامل ملت قهرمان فلسطین فاصله زیادی نمانده و محور مقاومت به زودی پیروزی خود را در سزمین‌های اشغالی جشن خواهند گرفت.
به رژیم تروریستی امریکا و حاکمان جنایتکار کاخ سفید به عنوان حامیان اصلی صهیونیست‌ها که با طرح ابراهیم و فریب سران برخی کشور‌های عربی، عامل و ضامن این گستاخی‌ها و جنایت‌های رقت بار رژیم صهیونیستی شده‌اند، هشدار می‌دهیم خروج نظامیان این کشور مدعی حقوق بشر و حامی ظلم و جنایت که می‌تواند پیام آور صلح و امنیت و آرامش برای مردم منطقه باشد، راهبرد قطعی امت اسلامی است و آن‌ها نباید بیش از این سبب خفت و خجالت مردم کشور خود نزد افکار عمومی جهان شوند.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ضمن محکوم نمودن هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان و تعرض به حریم مسجد الاقصی و ضرب و شتم جوانان شجاع و انقلابی و مومن فلسطینی و سکوت مرگبار دولت‌های مرتجع و مجامع جهانی، با ایمان به عظمت این بیداری و قدرت مردمان آزاده در سراسر جهان و یقین بر تحقق وعده‌های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین، با تأسی بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را نخواهند دید؛» رجاء واثق دارد با استعانت از فضل و عدل خداوند سبحان و پیش شرط اراده تغییر از سوی مردم بر مبنای آیه " إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ " بزودی شاهد آن خواهیم بود که تمامی فلسطین به مردم فسطین برگردد و از این طریق کمر استکبار جهانی شکسته خواهد شد. ان شاءالله
«تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار