شاهرود_جلسه بررسی مشکلات محلات اسلامی شاهرود با حضور فرماندهان سپاه های استانی سمنان و قم و و هیات مدیران موسسات خیریه مهر فاطمی استان سمنان و ام ابیهای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۷۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
بررسی مشکلات محلات اسلامی شاهرود/تخصیص ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار محرومیت زداییبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه بررسی مشکلات محلات اسلامی شاهرود با حضور مسئول امدادگران عاشورایی استان و هیات مدیره موسسه خیریه مهر فاطمی استان سمنان و ام ابی‌ها شاهرود برگزار شد.
در این نشست که فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) استان قم و فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان حضور داشتند، مشکلات درمان نیازمندان شهرستان شاهرود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه مسئولین از محله اسلامی پردیس شاهرود بازدید و در راستای " قرارگاه محرومیت زدایی" اعتباراتی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان برای امورات درمانی و محرومیت زدایی شهرستان تامین اعتبار گردید.
در این نشست سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر توجه به محرومیت زدایی در جامعه بر تعامل و همکاری بسیج و سایر نهاد‌ها در این راستا تاکید کرد.
سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم نیز در این نشست بر تعامل و همکاری موسسات خیریه و پتانسیل عظیم بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی مناطق محروم شهری و روستایی تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها